قیمت و سفارش دستگاه عرق گیری حرفه ای عطاری

پنجشنبه 21 بهمن 1400
23:41
anatajhiz



از دستگاه تقطیر آناتجهیز می توان برای ایجاد یک کسب و کار موفق استفاده نمود. با تهیه و به کاربردن این دستگاه در سایزها و مدل های مختلف، با توجه به میزان تولید از هریک از این تجهیزات استفاده نمود. در زمان های نه چندان دور زنان خانه دار با استفاده از یک دیگ و قسمت سرد کن آن در خانه انواع عرقیات را تولید می کردند اما کاربری این دستگاه ها مشکل بود. امروزه با تولید و ارائه دستگاه هایی با کاربری راحت و آسان، این کار به راحتی انجام می گیرد و به لحاظ ایمنی نیز این در سطح بالایی قراردارند.


شرکت صنعتی آناتجهیز یکی از تولید کننده گان تجهیزات صنعتی، تولید دستگاه های عرقی گیری را به صورت خانگی و صنعتی در برنامه کاری خود دارد. سالانه تعداد زیادی از تجهیزات صنعتی عرق گیری را به مشتریان خود ارائه میدهد. دستگاه های ساخت این شرکت به دلیل داشتن کیفیت بالا و دوام بیشتر طرفداران بسیاری دارد. این شرکت با به کاربردن بهترین مواد اولیه و بهره مندی از متخصصان این بخش تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی و جهانی عرضه می کند. وجود استانداردها خود تضمینی بر کیفیت عالی این تجهیزات می باشد.


فرآیند عرق گیری در دستگاه تقطیر آناتجهیز

گرفتن عرق از گیاهان در خانه نیاز به تخصص خاصی ندارد ولی در این زمینه باید تجربه کار را داشته باشیم تا بتوانیم محصولی با کیفیت تولید کنیم. در عرق گیری یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشیم این است که چنانچه مقدار آب از میزان گیاه کمتر باشد عرقی با کیفیت و درصد خلوص بیشتر بدست می آوریم. اساس کار تمامی دستگاه های عرق گیری یکسان می باشد و مطابق عمل تقطیر ساخته شده اند. تقطیر عملی است که در طی فرایند، بخار تولید شده را توسط سردکن تبدیل به مایع می نمایند.

در اثر عمل تقطیر خلوص ماده بیشتر شده یا دو ماده که دارای نقطه جوش متفاوتی می باشند از هم جدا می گردند. تقطیر یک عمل فیزیکی است که روی خواص ماده و عطر و طعم آن تاثیر نمی گذارد. و چنانچه این عمل را چندین مرتبه بر روی یک ماده انجام دهیم درصد خلوص آن بیشتر می گردد. تقطیر یکی از روش های بسیار کاربردی در انواع صنایع برای تفکیک مواد شیمیایی و مایع از هم می باشد. علاوه بر مواد تمامی موارد گفته شده در، از تقطیر برای تهیه آب مقطر نیز استفاده می گردد.

دستگاه عرق گیر 70 لیتری آناتجهیز

ظرفیت این دستگاه عرق گیری 70 لیتر می باشد. این دستگاه از نظر ظاهری مدرن و به روز ساخته شده و امکان کاربری آن در منازل، فروشگاه های عطاری، آزمایشگاه ها وجود دارد. قطر داخلی این دستگاه45 سانتی متر بوده و ارتفاع آن70سانتی متر است. دستگاه با داشتن حجم مناسب و وزن ایده آل به راحتی قابلیت جابجایی و حمل و نقل را دارد. این امکان کاربری دستگاه را در محیط های مختلف آسان می نماید. این دستگاه به شکل یک مخزن یا دیگ حرارتی است که دارای درب چفت دار می باشد. دور درب به برای جلوگیری از خروج بخار دارای لاستیک مخصوص می باشد.

علاوه بر لاستیک، دارای گیره هایی برای محکم کردن آن بر روی بدنه تعبیه شده است. جنس بدنه دستگاه تقطیر صنعتی از استیل مرغوب ساخته شده و که در مقابل زنگ زدگی و ساییدگی و دمای بالا بسیار مقاوم می باشد. از دستگاه عرق گیر آناتجهیز برای عرق گیری گیاهانی نظیرکاسنی، شبدر، نعنا، شوید، زیره سیاه و سبز، گل محمدی، گل نسترن، کاکوتی و … استفاده نمود. عرقیات گیاهی خصوصا آنهایی که به عنوان دارو استفاده می شوند باید به صورت تازه تهیه شوند زیرا با گذشت زمان عرق گیاهی طعم و بوی خود را که اساس تاثیر گذاری بر بیماری را دارد، از دست می دهد.

آموزش عرق گیری با دستگاه عرق گیری حرفه ای آنا تجهیز


عملیات عرق گیری و نکاتی که باید رعایت نمود.

در فرآوری مواد غذایی مهم ترین نکته، رعایت اصول و موازین بهداشتی می باشد که از اهمیت فراوانی برخوردار است. بنابراین به هنگام شروع به عرق گیری قبل از هرکاری دستگاه تقطیر صنعتی را شستشو داده و روی اجاق روشن قرار می دهیم. گیاه مورد نظر را نیز شسته و به قطعات کوچک تقسیم می کنیم و در داخل دیگ دستگاه قرارداده و به میزان لازم آب می ریزیم. قابل ذکر است که میزان آب باید از مقدار گیاه کمتر باشد تا عرق استحصال شده مرغوب و کیفیت بالایی داشته باشد.

وقتی آب شروع به جوشیدن و تولید بخار نمود، این بخار وارد قسمت خنک کننده یا کندانسور دستگاه شده و بعد از سرد شدن در مخزن جمع آوری ذخیره می گردد.


برای مشاهده سایر دستگاه های عرق گیر آناتجهیز اینجا کلبک کنید



[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
سازنده دستگاه گلاب گیری،دستگاه عرق گیری، فروش دستگاه گلاب گیری،فروش دستگاه عرق گیری، دستگاه عرق گیری گیاهان دارویی،دستگاه گلاب گیری، عرق کشی، عرق گیری،عرق گیر خانگی ،سماور برقی، توالت فرنگی دیواری تاشو،توالت فرنگی سیار، توالت فرنگی دیواری رسا،سماور گازی بزرگ، دستشویی فرنگی، نمایندگی توالت فرنگی تاشو آسانا، توالت فرنگی تاشو رسا، قیف سیلیکنی آسانا، توالت فرنگی تاشو با قیف ژله ای،صندلی راحت نشین، قیمت توالت فرنگی،صندلی تاشو پارکی، عرق کشی،دستگاه عرق گیری اجاق دار، دستگاه گلاب گیری اجاقدار،دستگاه گلاب گیر بست دار، دستگاه گلاب گیر واشر دار،دستگاه عرق گیر واشر دار، دستگاه گلاب گیری صنعتی، دستگاه عرق گیر گازی، قیمت دستگاه گلاب گیری،قیمت دستگاه عرق گیری، دستگاه عرق گیری صنعتی،دستگاه رب ساز
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آناتجهیز/گلاب گیری کاشان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]